- Nowe linie, które uruchomiliśmy, objęły swoim zasięgiem nowopowstałe ulice - m.in. ul. Hallera i ul. Kaczorowskiego - mówi Kazimierz Szpak - Prezes MKS. Dzięki temu przystanki zostały zlokalizowane bliżej mieszkańców - ich mieszkań i miejsc pracy. Wiemy jednak, że przebieg linii wymaga dalszego doskonalenia i dlatego liczymy na uwagi mieszkańców, uwzględniamy je i wprowadzamy w życie.
- Dzięki zgłoszeniom mieszkańców miasta dokonaliśmy korekt na trasach linii E i 7 - mówi Grzegorz Sas z krośnieńskiego MKS-u. Propozycje zmian w przebiegu tras i rozkładach jazdy przyjmujemy pod numerem telefonu 13 43-684-47 i adresem poczty elektronicznej: poczta@mks.ekrosno.pl.
Stawiamy na przesiadki
Na terenie miasta funkcjonuje kilka głównych przystanków tzw. „węzłowych” takich jak Dworzec, czy pl. Monte Cassino. System komunikacji został tak zaplanowany, żeby możliwe było łączenie poszczególnych tras bez dłuższego oczekiwania na kolejny autobus.- Układając rozkład jazdy, staramy się tak rozplanować godziny przyjazdów i odjazdów na przystankach węzłowych, aby połączenie dwóch tras było łatwe i nie wymagało długiego oczekiwania na przystanku - mówi Grzegorz Sas z krośnieńskiego MKS-u. Takie rozwiązania są konieczne z uwagi na to, że obsługujemy kilkanaście linii komunikacyjnych i nie jest możliwe, aby każda z nich dojechała bezpośrednio do najważniejszych dla pasażerów punktów docelowych.
- Podobny system z powodzeniem sprawdza się w większych miastach, liczymy, że przyjmie się również w Krośnie - dodaje prezes Szpak.


Komentarze
Dodaj komentarz