Prace podzielono na etapy, by nie zakłócać funkcjonowania urzędu. Obecnie remontowane są pomieszczenia biurowe na pierwszym piętrze zajmowane przez Wydział Komunikacji i Transportu, pokoje nr 134 do 137, w których odbywa się rejestracja, wymiana dowodów rejestracyjnych, zgłaszanie sprzedaży, wyrejestrowywanie pojazdów, zwrot zatrzymanych dowodów rejestracyjnych itp. Wydział pracuje normalnie w pokojach zastępczych nr 101 i w holu na pierwszym piętrze. Mimo utrudnień petenci są na bieżąco obsługiwani, dziennie pracownicy przyjmują około 240 spraw. Prace remontowe w Wydziale Komunikacji potrwają do końca lipca br. Za tymczasowe utrudnienia przepraszamy wszystkich odwiedzających nasz urząd. Dokładamy wszelkich starań, aby remont przebiegł sprawnie i szybko. Większość robót bardziej uciążliwych prowadzona jest po godzinach pracy urzędu i w soboty.
Celem zadania inwestycyjnego, który potrwa do końca 2019 roku jest przede wszystkim usprawnienie obsługi interesantów i poprawa warunków pracy urzędników.


Komentarze
Dodaj komentarz