Zespół Miasto Szkła Krosno wraz ze sponsorem strategicznym Grupą ORLEN zaproponują kibicom koszykówki wspólną akcję. Ruszyła ona w środę 25 marca i trwać będzie przez najbliższe tygodnie.
- Najważniejsze, że można się w nią bawić nie wychodząc z domu i wygrywać gadżety od Miasta Szkła Krosna i strategicznego sponsora Grupy ORLEN. W tym tygodniu zaczynamy od quizu wiedzy o naszym zespole, a w następnych tygodniach kibice mogą spodziewać się kolejnych konkursowych niespodzianek – zachęca do udziału w zabawie Janusz Walciszewski, prezes Krośnieńskiego Klubu Koszykówki.
Pytania w quizie będą pojawiać się systematycznie na FB Miasta Szkła Krosno (LINK).
Zabawa odbywa się pod hasłem: Drogi Kibicu #zostańwdomu i baw się koszykówką z PKN ORLEN i drużyną Miasto Szkła Krosno.


Komentarze
Dodaj komentarz