Urząd Miasta Krosna
W Urzędzie Miasta Krosna dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania z zakresu obsługi interesantów. Przy wejściu do budynków naszym klientom będzie mierzona temperatura. Po wejściu do budynku należy zdezynfekować dłonie. Osoby z widocznymi objawami chorobowymi nie będą obsługiwane do odwołania. Aby załatwić sprawę należy upoważnić inną, zdrową osobę. Wszystkie osoby wchodzące do budynków Urzędu Miasta Krosna zobowiązane są do zakrywania, przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego, o którym mowa w art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110, 284, 568, 695 i 1087), ust i nosa.Urząd Miasta Krosna apeluje do ograniczenia do minimum załatwiania spraw administracyjnych osobiście w urzędzie. Rekomendowane jest skorzystanie z możliwości załatwiania spraw przez Internet - mailowo, przez ePUAP lub telefonicznie.
Katalogiem spraw i usług dostępne są na stronach: obywatel.gov.pl; eurzad.umkrosno.pl; krosno.webewid.pl.
Poradniki interesanta Urzędu Miasta Krosna dostępne są na naszej stronie internetowej www.krosno.pl.
Korespondencję w formie tradycyjnej można składać:
- w budynku urzędu przy ul. Lwowskiej 28a do „skrzynki podawczej”
- w budynku urzędu przy ul. Staszica 2 do „skrzynki podawczej” – wejście od Placu Konstytucji 3 Maja.
Aby otrzymać potwierdzenie złożenia dokumentu należy podać adres email na piśmie lub kopercie wraz ze wskazaniem zamiaru uzyskania potwierdzenia wpływu pisma do urzędu, na który pracownik urzędu prześle potwierdzenie lub złożyć pismo na stanowisku Kancelarii Ogólnej gdzie pracownik potwierdzi złożenie pisma.
Starostwo Powiatowe w Krośnie
Wszystkie osoby zgłaszające się do Starostwa Powiatowego w Krośnie mają obowiązek używania maseczki oraz zdezynfekowania rąk środkiem do dezynfekcji znajdującym się przy wejściu do urzędu. Osoby niestosujące środków ochrony nie będą obsługiwane. Przyjmowane będą wyłącznie osoby zdrowe, bez objawów chorobowych tj. katar, kaszel, kichanie. W miejscach wyznaczonych do obsługi, w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu może znajdować się tylko jedna osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osoby realizującej zadania w zakresie obsługi interesantów.Do urzędu należy przychodzić bez osób towarzyszących, z wyłączeniem przypadków wynikających z obowiązujących przepisów.
Najważniejsze dane kontaktowe:
adres strony internetowej: https://powiat.krosno.pl/
adres Biuletynu Informacji Publicznej: https://spkrosno.bip.gov.pl/
adres skrytki na platformie ePUAP: /POWIATKROSNO/podawcza
Urząd Gminy Miejsce Piastowe
Od 14 października Urząd Gminy w Miejscu Piastowym czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-14.00W związku z sytuacja epidemiologiczną nie ma możliwości bezpośredniego załatwiania spraw w poszczególnych referatach, tylko w specjalnie do tego przystosowanym pomieszczeniu na parterze (przy biurze podawczym) z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Pojedynczo wpuszczane są tylko osoby do kasy oraz do pokoju 1 na parterze, w celu wybrania dowodu osobistego czy złożenia wniosku.
Przy biurze podawczym może znajdować się tylko jedna osoba. Osoby bez maseczek, przyłbic albo innych środków ochronnych zasłaniających usta i nos nie będą wpuszczane do budynku urzędu gminy.
Wchodzący do budynku mają mierzoną temperaturę ciała. Urząd Gminy w Miejscu Piastowym zachęca się do załatwiania spraw telefonicznie, drogą mailową bądź przez platformę e-PUAP.
Urząd Gminy Korczyna
Urząd Gminy Korczyna wprowadził ograniczenia w obsłudze klientów.W trosce o bezpieczeństwo interesantów, są oni obsługiwani przez pracowników merytorycznych w pok. nr 1 (Informacja).
Obsługiwani zobowiązani są ponadto do zakładania maseczki zakrywającej usta i nos, dezynfekcji rąk oraz zachowania dystansu społecznego.
Urząd Gminy w Korczynie zachęca do kontaktu telefonicznego oraz przez środki komunikacji elektronicznej. Niezbędne dane kontaktowe umieszczone są na stronie internetowej w zakładce Kontakt.
Urząd Miejski Dukla
Od 8 października wprowadzone zostały ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów w Urzędzie Miejskim w Dukli.Obsługa interesantów odbywa się w specjalnie przystosowanym do tego pomieszczeniu przy głównym wejściu do budynku (informacja/biuro podawcze). Przy biurze podawczym może znajdować się tylko jedna osoba. Wprowadzona została możliwość pozostawiania przez interesantów dokumentów w odpowiednio zabezpieczonej urnie, znajdującej się przy wejściu do budynku (pozostawione dokumenty otrzymają datę wpływu zgodną z datą wrzucenia do urny).
Bezpośrednia obsługa interesantów ogranicza się wyłącznie do spraw wymagających osobistego stawiennictwa.
Przed wejściem do budynku interesanci proszeni są o założenie maseczek, przyłbic lub innych środków ochronnych zasłaniających usta i nos oraz dezynfekcję rąk.
Urząd Miejski w Dukli zachęca do załatwiania spraw telefonicznie i korespondencyjnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub ePUAP. Numery telefonów: 13 4329100; 13 4329101; 13 4329110. Adres skrzynki mailowej: gmina@dukla.pl.
Godziny pracy urzędu pozostają bez zmian: poniedziałek – piątek, godz. 7.00-15.00
Urząd Miejski Iwonicz-Zdrój
Urząd Gminy w Iwoniczu-Zdroju 15 października poinformował za pośrednictwem swojej strony internetowej, że kasa urzędu oraz referat finansowy będą nieczynne do odwołania.Wpłaty można dokonywać poprzez bankowość elektroniczną.
Urząd Gminy Krościenko Wyżne
W Urzędzie Gminy w Krościenku Wyżnym funkcjonuje biuro obsługi klienta, gdzie przyjmowane są pisma i wnioski. Urząd prosi mieszkańców o ograniczenie załatwiania spraw bezpośrednio w urzędzie. W miarę możliwości sprawy powinny być załatwiane telefonicznie albo za pośrednictwem poczty elektronicznej: urzad@kroscienkowyzne.pl lub elektronicznej skrzynki podawczej (na platformie ePUAP2). Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może przekracza jednej osoby. Bezpośrednia obsługa interesantów odbywa się z zachowaniem wymogów sanitarnych (obowiązek zakrywania ust i nosa, dezynfekcja rąk, obowiązek zachowania odległości.Urząd Gminy Wojaszówka
W urzędzie gminy mieszkańcy będą obsługiwani po wstępnej weryfikacji przez pracownika gminy. Zachęca się także do kontaktu telefonicznego i elektronicznego. Poszczególne sprawy załatwiane są pod numerami telefonów: wójt, sekretariat - 13 43 850 16; Urząd Stanu Cywilnego - 13 30 610 19; księgowość - 13 30 610 29; geodezja - 13 30 610 22; OZE - 13 30 612 57 lub 13 30 610 31; inwestycje, OSP - 13 30 610 24 lu drogą mailową: urzad@wojaszowka.pl lub EPUAP.Przy wejściu do urzędu wystawiona jest skrzynka, do której można wrzucać wszelką korespondencję, pisma i wnioski. Takie dokumenty będą rozpatrywane po upływie 48-godzinnej kwarantanny.
od 19 października nieczynny będzie do odwołania Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.


Komentarze
Dodaj komentarz