- Nie ma możliwości zarezerwowania terminu ani w marcu, ani w kwietniu. Nie można się też dodzwonić do biura paszportowego w Krośnie, by uzyskać jakakolwiek informację w tym temacie - skarżą się Czytelnicy portalu.

Otrzymaliśmy informację, że wszyscy pracownicy Oddziału w Krośnie pracują w bezpośredniej obsłudze klienta.
- W dniach od 24 lutego br. do 11 marca br. w Oddziale zostało obsłużonych prawie 3 tysiące klientów, w tym 2211 składających wnioski o wydanie dokumentu, podczas gdy w 2020 r. w analogicznym okresie przyjęto 886 wniosków. Cały czas informacji telefonicznej udzielają kierownik oraz pracownicy, którzy w określonym czasie dokonują weryfikacji wniosków paszportowych - poinformowała Katarzyna Stukus-Hanik z Biura Wojewody Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie.
Dodała również, że w najbliższym czasie planowane jest wprowadzenie kolejnych rozwiązań ułatwiających obsługę paszportową. Szczegóły zostaną podane w odrębnym komunikacie. Śledzić można też stronę internetową: https://rzeszow.uw.gov.pl/.



Komentarze
Dodaj komentarz