Właścicielem marki od 2023 r. jest Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Dorzecze Wisłoka".

W skład Kapituły weszli specjaliści z różnych dyscyplin:
- Iwona Woch - Prezes Stowarzyszenia LGD "Zielone Bieszczady"
- Marianna Jara - teolog, muzykolog, dyrygent, nauczyciel języka ukraińskiego, specjalista ornamentyki i kolorystyki karpackiej
- Aleksandra Karmelita- kulturoznawca o specjalności antropologiczno-folklorystycznej
- Tadeusz Szałankiewicz - prezes Stowarzyszenia LGD "Dorzecze Wisłoka"
- Michał Przepióra - specjalista prawa żywnościowego

- To również podróż po Karpatach, której towarzyszą emocje i spotkania z ludźmi, tradycje i wartości. Marka MADE IN KARPATY jest dziełem i sercem społeczności Karpat. Istotą marki karpackiej jest sieciowanie partnerów marki i komunikacja oraz przekazywanie prawdziwej i autentycznej opowieści o dziedzictwie przyrodniczo - kulturowym Karpat i ludziach tu żyjących - opowiada Magdalena Bolanowska.

- Było to także doskonałe forum wymiany doświadczeń i pomysłów na temat skutecznego wdrażania strategii marketingowych, które pozwolą promować autentyczność i lokalność naszych produktów. Wszyscy uczestnicy spotkania podkreślili znaczenie wspólnej pracy na rzecz wzmacniania pozytywnego wizerunku Karpat, który może stać się wizytówką naszej lokalnej gospodarki. Nasze Uzdrowisko, jako jeden z filarów inicjatywy, wspiera rozwój turystyki i lokalnych rynków, a także angażuje się w edukację i promocję wartości regionu - podkreśla prezes Małgorzata Szeliga.

- To nie tylko marka, ale i symbol naszego regionu - z jego bogatą historią, kulturą oraz tradycjami, które warto pokazywać światu - dodaje dr inż. Małgorzata Szeliga.
Wszyscy zainteresowani współpracą oraz certyfikowaniem swoich produktów i usług mogą kontaktować się z biurem stowarzyszenia LGD "Dorzecze Wisłoka.


Komentarze
Dodaj komentarz