Odkryj nowe sposoby na skuteczne pozycjonowanie stron w 2020 roku
14.01.2021 10:45Biznes i finanse
Mijający rok z pewnością był wyjątkowy pod wieloma względami. Dla wielu firm oznaczał konieczność dostosowania się do ciężkich warunków rynkowych i przeniesienie działalności do świata WWW. Właśnie z tego tytułu pozycjonerzy i seowcy mieli o wiele więcej pracy niż w poprzednich sezonach. W poniższym artykule z pomocą najlepszej agencji marketingu internetowego na rynku postaramy się przedstawić najważniejsze aspekty w prowadzeniu batalii o pozycje w Google.
Zbuduj serwis oparty na sprawdzonej wiedzy i atrakcyjnych treściach
Każda strona od kilkunastu miesięcy dzięki algorytmowi EAT jest oceniana całościowo wedle takich kryteriów jak ekspertyza, autorytet i wiarygodność. Gigant z Moutain View zaczyna premiować witryny przez pryzmat tych, jakże ważnych, pojęć. Oczywiście wraz z kolejnym ważnym algorytmem określanym jako BERT ostatecznie minęły już czasy, gdy teksty na stronie mogły brzmieć sztucznie i być nienaturalnie najeżone słowami kluczowymi. Jak zatem radzić sobie w świecie coraz surowszych norm i standardów wyszukiwarki?
Przede wszystkim powinniśmy postawić na oryginalną i przyciągającą treść. Ponieważ jednak przedsiębiorcy rzadko mają czas by zajmować się pisaniem firmowego bloga lub innych ważnych tekstów, warto rozejrzeć się za copywriterami specjalizującymi się w naszej dziedzinie. Naturalnie najlepszym wyjściem jest współpraca z profesjonalną agencją marketingu internetowego. Tego rodzaju placówki od lat zajmują się kreowaniem jakościowych tekstów i multimediów a wśród ich współpracowników znajdziemy profesjonalnych dziennikarzy i autorów. Dodatkowo dzięki fachowym pozycjonerom zyskamy też dostęp do coraz bardziej liczących się w sieci influencerów, którzy pomogą przekierować na naszą stronę ruch z mediów społecznościowych.
Mobile-first - nie zapominaj o wadze urządzeń przenośnych
Pozycjonowanie w ostatnich miesiącach kładzie jeszcze większy nacisk na mobilność. Jak wiemy, aż około połowa wszystkich zapytań kierowanych do Google pochodzi ze smartfonów i tabletów. Stąd też web deweloperzy i profesjonaliści z agencji SEO stawiają na jeszcze lepsze dostosowanie poszczególnych projektów WWW do wymogów użytkowników ekranów o mniejszych rozdzielczościach. Aktualnie strony najpierw zyskują odsłonę mobilną a dopiero później seowcy zajmują się wersjami desktopowymi. Oczywiście równolegle z wdrażaniem responsywności (RWD) liczyć będzie się najbardziej funkcjonalność i intuicyjność działania szablonu (UX).
Obok wyżej wymienionych spraw musimy też pamiętać o zarządzaniu czasem ładowania się strony. Powinien on być możliwie jak najkrótszy. Pomogą w tym takie czynności jak chociażby odchudzenie używanych grafik, skrócenie arkusza CSS oraz zrezygnowanie ze skryptów wykonujących się przed załadowaniem witryny. Fachowcy z agencji SEO zajmą się jednak także wieloma innymi faktorami mającymi przełożenie na loading Twojej WWW - często będą to zabiegi czysto techniczne leżące poza umiejętnościami statystycznego przedsiębiorcy. To kolejny powód by, jeśli chodzi o skuteczne pozycjonowanie stron, zdać się na pomoc specjalistów.
Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Materiał Partnera
Każda strona od kilkunastu miesięcy dzięki algorytmowi EAT jest oceniana całościowo wedle takich kryteriów jak ekspertyza, autorytet i wiarygodność. Gigant z Moutain View zaczyna premiować witryny przez pryzmat tych, jakże ważnych, pojęć. Oczywiście wraz z kolejnym ważnym algorytmem określanym jako BERT ostatecznie minęły już czasy, gdy teksty na stronie mogły brzmieć sztucznie i być nienaturalnie najeżone słowami kluczowymi. Jak zatem radzić sobie w świecie coraz surowszych norm i standardów wyszukiwarki?
Przede wszystkim powinniśmy postawić na oryginalną i przyciągającą treść. Ponieważ jednak przedsiębiorcy rzadko mają czas by zajmować się pisaniem firmowego bloga lub innych ważnych tekstów, warto rozejrzeć się za copywriterami specjalizującymi się w naszej dziedzinie. Naturalnie najlepszym wyjściem jest współpraca z profesjonalną agencją marketingu internetowego. Tego rodzaju placówki od lat zajmują się kreowaniem jakościowych tekstów i multimediów a wśród ich współpracowników znajdziemy profesjonalnych dziennikarzy i autorów. Dodatkowo dzięki fachowym pozycjonerom zyskamy też dostęp do coraz bardziej liczących się w sieci influencerów, którzy pomogą przekierować na naszą stronę ruch z mediów społecznościowych.
Mobile-first - nie zapominaj o wadze urządzeń przenośnych
Pozycjonowanie w ostatnich miesiącach kładzie jeszcze większy nacisk na mobilność. Jak wiemy, aż około połowa wszystkich zapytań kierowanych do Google pochodzi ze smartfonów i tabletów. Stąd też web deweloperzy i profesjonaliści z agencji SEO stawiają na jeszcze lepsze dostosowanie poszczególnych projektów WWW do wymogów użytkowników ekranów o mniejszych rozdzielczościach. Aktualnie strony najpierw zyskują odsłonę mobilną a dopiero później seowcy zajmują się wersjami desktopowymi. Oczywiście równolegle z wdrażaniem responsywności (RWD) liczyć będzie się najbardziej funkcjonalność i intuicyjność działania szablonu (UX).
Obok wyżej wymienionych spraw musimy też pamiętać o zarządzaniu czasem ładowania się strony. Powinien on być możliwie jak najkrótszy. Pomogą w tym takie czynności jak chociażby odchudzenie używanych grafik, skrócenie arkusza CSS oraz zrezygnowanie ze skryptów wykonujących się przed załadowaniem witryny. Fachowcy z agencji SEO zajmą się jednak także wieloma innymi faktorami mającymi przełożenie na loading Twojej WWW - często będą to zabiegi czysto techniczne leżące poza umiejętnościami statystycznego przedsiębiorcy. To kolejny powód by, jeśli chodzi o skuteczne pozycjonowanie stron, zdać się na pomoc specjalistów.
Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Materiał Partnera
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!