Austriacki inwestor i deweloper IMMOFINANZ rozpocznie w najbliższych tygodniach budowę VIVO! Krosno, tj. trzeciego w Polsce centrum handlowego pod marką parasolową VIVO!. Łączne koszty krośnieńskiej inwestycji szacowane są na około 34 miliony euro, natomiast za prace budowlane przy tej realizacji odpowiedzialny będzie Hochtief. Harmonogram projektu zakłada otwarcie VIVO! Krosno w IV kwartale 2017 roku. Lista przyszłych najemców tego centrum handlowego obejmuje m.in. tak znane marki jak Media Markt, H&M czy kino sieci Helios.
VIVO! Krosno powstanie przy ulicy Bieszczadzkiej, na działce o łącznej powierzchni sześciu hektarów. Centrum handlowe będzie miało powierzchnię najmu na poziomie ponad 21.000 m kw., a w jego skład wejdzie łącznie ok. 60 lokali usługowo-handlowych. Inwestycja w Krośnie będzie nie tylko trzecim obiektem handlowym pod marką VIVO! w Polsce, ale także łącznie jedenastym tego typu projektem na wszystkich rynkach kluczowych IMMOFINANZ.

Vivo Krosno

Wśród najemców, którzy zdecydowali się na otwarcie swoich sklepów w VIVO! Krosno, jest m.in. popularna i znana marka odzieżowa H&M, która zaprezentuje swoje najnowsze kolekcje na powierzchni 1.850 m kw., jak również międzynarodowa sieć specjalistycznych marketów elektronicznych – Media Markt, która wynajęła 1.200 m kw. w przyszłym krośnieńskim obiekcie. Co więcej, integralną częścią VIVO! Krosno będzie także czterosalowe kino sieci Helios z łącznie ponad 700 fotelami, które zajmie powierzchnię ok. 1.100 m kw. centrum handlowego.

„Dzięki odpowiedniemu spozycjonowaniu projektu i dopasowaniu jego formatu do lokalnych potrzeb, spotykamy się z bardzo dużym zainteresowaniem VIVO! Krosno. Jesteśmy zadowoleni z dynamicznego przebiegu procesu komercjalizacji. W międzyczasie podpisaliśmy wiele umów najmu, a kilkanaście kolejnych znajduje się na finalnym etapie negocjacji”, skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations, IMMOFINANZ Poland. „Podobnie jak przy innych galeriach VIVO!, naszym celem jest stworzenie w Krośnie obiektu, który nie tylko będzie kojarzył się z zakupami, ale także z rozrywką; nowego, stylowego ale także przyjaznego miejsca, w którym mieszkańcy będą chcieli przebywać i do którego będą wracać”, dodała.

Vivo Krosno

VIVO! to marka centrów handlowych. Koncepcja ta została opracowana z myślą o miastach z zasięgiem całkowitym umożliwiającym dotarcie do co najmniej 200.000 osób. Cechy charakterystyczne obiektów VIVO! to atrakcyjnie dobrany mix najemców w tym silne marki „anchor-owe”, jak również koncentracja na ofercie dedykowanej dla całej rodziny. Centra handlowe VIVO! to zwykle obiekty jednokondygnacyjne.

Krośnieńska inwestycja, jest drugą, po VIVO! Stalowa Wola, realizowaną przez IMMOFINANZ wspólnie z partnerem tj. firmą Acteeum Group (udziały firm w projekcie kształtują się na poziomie: 85% IMMOFINANZ i 15% Acteeum).

Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. terazKrosno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.