Znamy kolejne marki w VIVO! Krosno
11.01.2017 11:59Wiadomości / Krosno
Cztery marki odzieżowe polskiej grupy LPP - RESERVED, House, CROPP oraz SiNSAY - zagoszczą w centrum handlowym VIVO! Krosno.
Centrum handlowe VIVO! Krosno powstaje przy ulicy Bieszczadzkiej, na działce o łącznej powierzchni 60 000 m2. W galerii znajdzie się 60 sklepów.
Oprócz takich marek jak Media Markt, H&M i Helios obecne będą cztery marki odzieżowe grupy LPP - RESERVED, House, CROPP i SiNSAY. Największą powierzchnię, bo aż ponad 1.700 m kw. zajmie wiodący "brand" tego polskiego koncernu odzieżowego - RESERVED. Powierzchnia sklepu CROPP będzie wynosiła ponad 450 m kw. a House 420 m kw.
RESERVED to ubrania w najmodniejszych trendach dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Jest to marka typu fast fashion - najnowsze modele dostarczane są do salonów co trzy tygodnie.
CROPP to marka streetwearowa, która od 2004 roku wpisuje się w przestrzeń miejską i szeroko pojęty urban lifestyle. W kolekcjach CROPP widać wyraźne wpływy popkultury i kultury hiphopowej, w tym inspiracje graffiti, street artem, miejskimi sportami i muzyką.
House natomiast adresowany jest do młodych ludzi, ceniących sobie przyjemne sposoby spędzania czasu. W salonach House doskonale odnajdują się zarówno wielbiciele miejskiego stylu, podążający za trendami, jak i osoby lubiące odważne rozwiązania modowe, z akcentami w stylu folk czy vintage.
SiNSAY - dedykuje swoje kolekcje młodym kobietom, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. W powstającej krośnieńskiej galerii oferta SiNSAY będzie dostępna na powierzchni 350 m kw.
- Podpisanie umów najmu z grupą LPP dotyczących czterech jakże popularnych marek odzieżowych dla naszego VIVO! Krosno stanowi potwierdzenie długofalowej i owocnej współpracy pomiędzy naszymi firmami. Sklepy te są bowiem obecne we wszystkich naszych pozostałych centrach handlowych w Polsce, tj. w Tarasach Zamkowych w Lublinie, w VIVO! Piła oraz VIVO! Stalowa Wola. Z opinii jakie do nas docierały ze strony mieszkańców Krosna wiemy, że bardzo liczyli oni właśnie na obecność m.in. tych marek w VIVO!, dlatego jest nam tym bardziej miło, że mogliśmy spełnić ich oczekiwania - skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.
Otwarcie centrum handlowego VIVO! Krosno zaplanowane jest na czwarty kwartał 2017 roku.
Oprócz takich marek jak Media Markt, H&M i Helios obecne będą cztery marki odzieżowe grupy LPP - RESERVED, House, CROPP i SiNSAY. Największą powierzchnię, bo aż ponad 1.700 m kw. zajmie wiodący "brand" tego polskiego koncernu odzieżowego - RESERVED. Powierzchnia sklepu CROPP będzie wynosiła ponad 450 m kw. a House 420 m kw.
RESERVED to ubrania w najmodniejszych trendach dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Jest to marka typu fast fashion - najnowsze modele dostarczane są do salonów co trzy tygodnie.
CROPP to marka streetwearowa, która od 2004 roku wpisuje się w przestrzeń miejską i szeroko pojęty urban lifestyle. W kolekcjach CROPP widać wyraźne wpływy popkultury i kultury hiphopowej, w tym inspiracje graffiti, street artem, miejskimi sportami i muzyką.
House natomiast adresowany jest do młodych ludzi, ceniących sobie przyjemne sposoby spędzania czasu. W salonach House doskonale odnajdują się zarówno wielbiciele miejskiego stylu, podążający za trendami, jak i osoby lubiące odważne rozwiązania modowe, z akcentami w stylu folk czy vintage.
SiNSAY - dedykuje swoje kolekcje młodym kobietom, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. W powstającej krośnieńskiej galerii oferta SiNSAY będzie dostępna na powierzchni 350 m kw.
- Podpisanie umów najmu z grupą LPP dotyczących czterech jakże popularnych marek odzieżowych dla naszego VIVO! Krosno stanowi potwierdzenie długofalowej i owocnej współpracy pomiędzy naszymi firmami. Sklepy te są bowiem obecne we wszystkich naszych pozostałych centrach handlowych w Polsce, tj. w Tarasach Zamkowych w Lublinie, w VIVO! Piła oraz VIVO! Stalowa Wola. Z opinii jakie do nas docierały ze strony mieszkańców Krosna wiemy, że bardzo liczyli oni właśnie na obecność m.in. tych marek w VIVO!, dlatego jest nam tym bardziej miło, że mogliśmy spełnić ich oczekiwania - skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.
Otwarcie centrum handlowego VIVO! Krosno zaplanowane jest na czwarty kwartał 2017 roku.
Źródło: inf. prasowa
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!