Specjalista ds. obsługi liveCzat

Lubisz portale społecznościowe ? Przyjdź i obsługuj nasz LIVECZAT !

LiveCzat czyli najszybsza forma komunikacji z klientem – jest szybszy niż e-mail i dużo bardziej efektywny niż telefon.

Obecnie poszukujemy energicznych osób, o pozytywnej energii.

Liczba wolnych stanowisk: 2

Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• profesjonalna obsługa klienta za pośrednictwem liveCzatu,
• udzielanie informacji dotyczących oferty,
• budowanie dobrych relacji z klientami,
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
• umiejętność badania potrzeb klienta i natychmiastowego odpowiadania na nie.

Oczekiwania względem kandydata:
• wykształcenie średnie,
• dyspozycyjność w godzinach między 16:00 – 20:00,
• otwartość, komunikatywność oraz zaangażowanie w powierzone obowiązki,
• umiejętności werbalne, pisemne i interpersonalne,
• biegła obsługa komputera,
• swoboda w kreowaniu odpowiedzi pisemnych, znajomość zasad ortografii i interpunkcji,
• pozytywne nastawienie na potrzeby klienta.

Co zyskasz pracując z nami:
• atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia),
• niezbędne szkolenia przygotowujące do pracy, za które również Ci zapłacimy,
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
• świetną atmosferę, którą tworzy zespół doświadczonych ludzi,
• pracę w komfortowych warunkach (centrum Krosna).

Szukamy właśnie Ciebie ! ! !

Zapraszamy do procesu rekrutacji !

Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez firmę NCC Polska sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez firmę NCC Polska sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.

Osoby, które nie wyrażają zgody na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, proszone są o pominięcie ostatniego zdania w oświadczeniu.


Administratorem Twoich danych osobowych jest NCC Polska sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Mieczysława Medweckiego 17, 31-870 Kraków, e-mail: praca@nccpolska.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych można nawiązać za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres: iod@nccpolska.pl.
Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. Masz prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Masz prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie 3 lat od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.
Kontakt: e-mail: praca@nccpolska.pl (w temacie wiadomości liveCzat )
Telefon: 530 529 665.
Dodane: 24-11-2017 11:24:19
Modyfikowane: 24-05-2018 14:00:34
Autor:
Id Ogłoszenia: 5095
Wyświetlony: 360
Wygasa: 08-06-2018 14:08:43
Copyright © 2013 - 2018 terazKrosno.pl
Projekt oraz realizacja: Multimedia IT