Specjalista ds. obsługi liveCzat

Lubisz portale społecznościowe ? Przyjdź i obsługuj nasz LIVECZAT !

LiveCzat czyli najszybsza forma komunikacji z klientem - jest szybszy niż e-mail i dużo bardziej efektywny niż telefon.

Obecnie poszukujemy energicznych osób, o pozytywnej energii.

Liczba wolnych stanowisk: 1

Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- profesjonalna obsługa klienta za pośrednictwem liveCzatu,
- udzielanie informacji dotyczących oferty,
- budowanie dobrych relacji z klientami,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- umiejętność badania potrzeb klienta i natychmiastowego odpowiadania na nie.

Oczekiwania względem kandydata:
- wykształcenie średnie,
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach między 16:00 - 22:00,
- otwartość, komunikatywność oraz zaangażowanie w powierzone obowiązki,
- biegła obsługa komputera,
- znajomość zasad ortografii.

Co zyskasz pracując z nami:
- atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia),
- niezbędne szkolenia przygotowujące do pracy, za które również Ci zapłacimy,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- świetną atmosferę, którą tworzy zespół doświadczonych ludzi,
- pracę w komfortowych warunkach (centrum Krosna).
Kontakt: Aplikuj: e-mail: praca@nccpolska.pl (w temacie wiadomości liveCzat - marzec) Telefon: 577 030 342, 530 529 665.
Dodane: 07-02-2018 14:47:34
Modyfikowane: 19-02-2018 10:11:23
Autor:
Id Ogłoszenia: 5358
Wyświetlony: 159
Wygasa: 21-02-2018 14:47:34
Copyright © 2013 - 2018 terazKrosno.pl
Projekt oraz realizacja: Multimedia IT