Dajemy możliwość wyrażenia swojej opinii na dowolny temat: skomentowania artykułu, wydarzenia, wystawienia opini o filmie, lokalnej firmie czy instytucji. Poniżej prezentujemy ostatnio dodane komentarze i opinie.

 

ludek 21-11-2018 12:45

Zgadzam się z Tobą Tomasz ale coż poradzic jak się ma taki PiSowski elektorat z ciemnogrodu...Jakiegoś księdza jeszcze tam brakuje przecież są tacy mądrzy

Chorkówka. Nowy wójt i rada gminy

ANONIM 21-11-2018 11:49

Może poprostu nie był trzeźwy , a za nim go znajdą to juz tej osobie nie udowodnią że był pod wpływem :).

Zderzenie w Zręcinie

Tomasz 21-11-2018 09:34

widze że średnia wiekowa to 55 . brawo wy

Chorkówka. Nowy wójt i rada gminy

Anna 21-11-2018 06:17

Bardzo nie mądrze postąpił Kto tak robi ???jak można uciekać po zderzeniu wypadku czy nawet zdarzeniu drogowym.
Troszkę nie poskładane pierwsze zdanie opisu sytuacji ale może działo się to w ferworze walki, na szybko.Sprawcw oddalił się z miejsca zdarzenia .
Ja bym tak nigdy

Zderzenie w Zręcinie

Tylko człowiek 21-11-2018 00:11

Wygląda na to że pan Cynik widział zdarzenie lub jest jasnowidzem skoro twierdzi że było tak a nie inaczej. Troche wiecej empatii i nie wyciągania pochopnych wniosków bo można kogoś bardzo skrzywdzić. Codziennie tamtędy przejeżdzam i wiem że nieraz słońce potrafi dobrze oślepić lub część torowiska zasłoni słup oświetleniowy jeśli sie troszke za wcześnie zatrzymamy. Najlepszym rozwiazaniem było by wyłaczyc komentarze przy publikacjach tego typu. Pozdrawiam

Wypadek w Wiśniowej, nie żyje dwóch mężczyzn

Ala 20-11-2018 18:22

Nie do konca rozumiem o którą drogę chodzi?
Czyli droga główna Dukla-Miejsce Piastowe będzie przejezdna? Tzn. jeden pas i światła?

Utrudnienia na drodze Równe (Kopalnia)

Parafianka 20-11-2018 16:55

Był wspaniałym człowiekiem i kapłanem z powołania. Niech odpoczywa w pokoju [*]

Zmarł honorowy obywatel miasta Jedlicze - ks. prał. Stanisław Guzik

cynik 20-11-2018 16:19

Ja także jestem tylko człowiekiem, ale STOP-ie zawsze się zatrzymuję i rozglądam. Za to jeszcze żyję. Strzeżonego Pan Bóg strzeże!

Wypadek w Wiśniowej, nie żyje dwóch mężczyzn

antypijak 20-11-2018 15:57

Takim menelom załoga karetki powinna zaaplikować pavulonik, celem wiekuistego rozluźnienia mięśni.

Policjanci uratowali mężczyznę, groziło mu wychłodzenie

cynik 20-11-2018 15:34

Nijak nie mogę pojąć, jak można się zderzyć na tak prostym odcinku drogi? Kto tym tumanom daje prawo jazdy? Policja zamiast siedzieć w wieżowcu powinna ruszyć dupska na drogi.

Czołowe zderzenie w Łężanach

Współorganizator 20-11-2018 15:02

Gmina Wojaszówka NIE BYŁA WSPÓŁORGANIZATOREM !!!

Bieg Niepodległości w Odrzykoniu [ZDJĘCIA]

sanki123 20-11-2018 14:59

rok temu ktos ucial mi 2 palce lyzwa, na szczescie znalazlem je 2 dni pozniej w moim psie :)

Czas na łyżwy. MOSiR Krosno zaprasza na lodowisko

janek301 20-11-2018 14:57

kto oglada w 2018????? dajcie lajka

Fragolin Cheerleaders podczas meczu Miasta Szkła Krosno [ZDJĘCIA]

o co chodzi 20-11-2018 14:57

niby takie rowne a walec stoi??? #tarot #nwo #plaskaziemia

Utrudnienia na drodze Równe (Kopalnia)

czad 20-11-2018 14:56

nazely wyslac wiecej wojsk NATO do czadu #trump2018

Czad zaatakował. Pierwsze zatrucie

spacerowicz 20-11-2018 14:55

o w koncu bede mogl zaczac szukac mojego psa, ktory wypadl mi tam do rzeki 2 miesiace temu. nie wiem czy jeszce plywa ale co jakis czas rzucam mu chleb do jedzenia

Remont kładki dla pieszych na ul. Parkowej

lol 20-11-2018 14:53

nie rozumiem dlaczego sa jacys bezdomni? po prostu kupcie sobie dom haha

Policjanci uratowali mężczyznę, groziło mu wychłodzenie

Franz_Pio 20-11-2018 12:28

A dlaczego najpierw nie skończą remontu głównej drogi tylko w tym samym czasie biorą się za remont drogi, która może posłużyć za objazd w celu ominięcia korka?

Utrudnienia na drodze Równe (Kopalnia)

manter 20-11-2018 08:09

Na tej drodze w Łężanach przydałyby się częste kontrole policji. Co tam wyprawiają niektórzy "miszczowie" kierownicy nie mieści się w głowie.

Czołowe zderzenie w Łężanach

Tylko człowiek 20-11-2018 00:37

A skad pewnosc ze sie nie zatrzymal i nie rozejrzał? A może go słońce oślepiło i nie zauważył pociągu - tego nie wiemy. Być może nigdy nie będzie stuprocentowej pewności jak było wiec nie oceniajmy pochopnie. Wystarczy chwila roztargnienia i nie zauważymy znaku STOP. To może sie przytrafić każdemu. Nie ma osoby która nie popełniła choć raz jakiegoś błedu , tylko wielu nie ma odwagi sie do tego przyznać lub tego nie zauważyła .Nikt nie jest idealny. Jesteśmy TYLKO ludźmi.

Wypadek w Wiśniowej, nie żyje dwóch mężczyzn

Copyright © 2013 - 2019 terazKrosno.pl
Projekt oraz realizacja: Multimedia IT