1. Liga Koszykówki zakończyła już oficjalnie sezon. Drużyna Miasto Szkła Krosno uplasowała się na 6. pozycji. Mimo tego, zabawa z koszykówką w Krośnie nadal trwa.
Zespół Miasto Szkła Krosno wraz ze sponsorem strategicznym Grupą ORLEN zaproponują kibicom koszykówki wspólną akcję. Ruszyła ona w środę 25 marca i trwać będzie przez najbliższe tygodnie.

- Najważniejsze, że można się w nią bawić nie wychodząc z domu i wygrywać gadżety od Miasta Szkła Krosna i strategicznego sponsora Grupy ORLEN. W tym tygodniu zaczynamy od quizu wiedzy o naszym zespole, a w następnych tygodniach kibice mogą spodziewać się kolejnych konkursowych niespodzianek – zachęca do udziału w zabawie Janusz Walciszewski, prezes Krośnieńskiego Klubu Koszykówki.

Pytania w quizie będą pojawiać się systematycznie na FB Miasta Szkła Krosno (LINK).

Zabawa odbywa się pod hasłem: Drogi Kibicu #zostańwdomu i baw się koszykówką z PKN ORLEN i drużyną Miasto Szkła Krosno.

Udostępnij ten artykuł znajomym: