25 maja pojawiły się parkometry przy Lidlu przy ul. Lniarskiej w Krośnie. Były sporym zaskoczeniem dla klientów.
Po Biedronce przy ul. Grodzkiej, na postawienie parkometrów zdecydował się Lidl. W tym przypadku chodzi o sklep przy ul. Lniarskiej w Krośnie. Osoby dokonujące zakupów mogą korzystać z darmowego postoju do 1,5 godziny. Wystarczy tylko pobrać bilet i pozostawić go w samochodzie w widocznym miejscu za przednią szybą. Opłata za każdą rozpoczętą godzinę ponad ten czas wynosi 3 zł. Warto też pamiętać, że brak ważnego biletu może bardzo drogo kosztować. Zostanie wówczas naliczona dodatkowa opłata w wysokości 95 zł. Jeżeli od momentu naliczenia opłaty dodatkowej minie 12 godzin, naliczona zostanie kolejna opłata dodatkowa, również 95 zł.

Sklep Lidl przy ulicy Lniarskiej w Krośnie

Zapytaliśmy Lidl Polska, co skłoniło sieć sklepów do takiego kroku w przypadku placówki przy ul. Lniarskiej w Krośnie.

- Parkometry przed naszym sklepem w Krośnie funkcjonują od 25 maja br. Zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie ze względu na pojawiające się informacje od klientów dotyczące braku miejsc parkingowych przy naszym obiekcie. Na terenie parkingu znajduje się regulamin informujący o zasadach korzystania z miejsc postojowych - poinformowała Barbara Dulewicz z Biura Prasowego Lidl Polska.

Dodała jednocześnie, że każdy klient ma możliwość złożenia reklamacji. Osoby kwestionujące zasadność poniesienia opłaty dodatkowej za parking mogą wnieść odwołanie w okresie 7 dni od dnia wystawienia wezwania.

Reklamację można zgłosić na dwa sposoby - drogą e-mail na adres wezwania@apcoa.pl lub pocztą tradycyjną na adres: APCOA Parking Polska, Rondo ONZ 1, 00-124 w Warszawie.

- W odwołaniu powinny znaleźć się następujące informacje: data wystawienia wezwania, numer wezwania, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz krótki opis powodu składania odwołania. Warto dołączyć również zdjęcie lub skan paragonu potwierdzający dokonanie zakupów w sklepie Lidl - dodała Barbara Dulewicz.