Biuro Obsługi Klienta Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego w poniedziałki czynne jest dłużej, do godz. 17. Oferuje też nową usługę dla mieszkańców Krosna - wydawanie worków na odpady segregowane.
Krośnieński Holding Komunalny wprowadził dodatkowe udogodnienie dla klientów, w poniedziałki wydłużył godziny pracy Biura Obsługi Klienta. Od stycznia 2022 r. BOK czynne jest w poniedziałki w godz. od 7.00 do 17.00, a w pozostałe dni, tj. od wtorku do piątku, w godz. od 7.00 do 16.00.

Od początku stycznia Biuro Obsługi Klienta prowadzi również wydawanie dodatkowych worków na odpady segregowane i odpady zmieszane dla mieszkańców Krosna. Usługa ta jest realizowana w porozumieniu z firmą Remondis KROEko i krośnieńskim magistratem.

Pakiet dodatkowych worków na odpady segregowane (worki żółte, niebieskie i zielone) oraz odpady zmieszane (worek czarny) może odebrać właściciel nieruchomości podając jej adres oraz liczbę zamieszkujących ją osób.

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta
ul. A. Fredry 12
tel. 13 474 83 60 lub 785 008 316
e-mail: bok@mpgk.krosno.pl