Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Krośnie poinformował o nowych zasadach obsługi Klientów. Ma to związek ze wzrostem zagrożenia na zachorowania na COVID-19.
W związku ze wzrostem zagrożenia na zachorowania na COVID-19 od 25 stycznia 2022 r. obsługa Klientów w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Krośnie będzie się odbywać wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu i godziny wizyty.

Aby umówić się na wizytę, trzeba skorzystać z następujących numerów telefonów:

Dział Pomocy Środowiskowej - 693 773 780

Dział Świadczeń Rodzinnych - 13 42 012 58 lub 13 43 204 59 wew. 130

Dział Asysty i Pieczy Zastępczej - 13 43 204 59 wew. 111

Dodatki Mieszkaniowe - 13 43 204 59 wew. 135

Dział Interwencji Kryzysowej - 13 42 026 87


W celu zapewnienia bezpieczeństwa zarówno klientów i pracowników MOPR w zakresie obsługi, wprowadzono następujące zasady:

- obowiązek zakrywania ust i nosa,

- oczekiwanie na przyjęcie możliwe jest wyłącznie na zewnątrz budynku przy zachowaniu dystansu,

- Klienci Działu Świadczeń Rodzinnych proszeni są o wchodzenie pojedynczo wejściem od strony wjazdu na parking,

- pozostali klienci ośrodka proszeni są o wchodzenie pojedynczo głównym wejściem (od strony szpitala),

- osoby z widocznymi objawami chorobowymi nie będą obsługiwane.

MOPR przypomina również, że wnioski o świadczenia rodzinne można składać także w formie elektronicznej - za pomocą Empatii lub platformy e-PUAP.

Wnioski o Dodatek Osłonowy można składać poprzez platformę e-PUAP, pocztą lub do skrzynki przy wejściu do MOPR.

Wszystkie wnioski o świadczenia są wyłożone na stoliku przy wejściach do Ośrodka.

Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. terazKrosno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.