Pilne! Nowe zasady obsługi klientów w MOPR w Krośnie
24 stycznia, 2022Wiadomości / Krosno

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Krośnie poinformował o nowych zasadach obsługi Klientów. Ma to związek ze wzrostem zagrożenia na zachorowania na COVID-19.
W związku ze wzrostem zagrożenia na zachorowania na COVID-19 od 25 stycznia 2022 r. obsługa Klientów w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Krośnie będzie się odbywać wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu i godziny wizyty.
Aby umówić się na wizytę, trzeba skorzystać z następujących numerów telefonów:
Dział Pomocy Środowiskowej - 693 773 780
Dział Świadczeń Rodzinnych - 13 42 012 58 lub 13 43 204 59 wew. 130
Dział Asysty i Pieczy Zastępczej - 13 43 204 59 wew. 111
Dodatki Mieszkaniowe - 13 43 204 59 wew. 135
Dział Interwencji Kryzysowej - 13 42 026 87
W celu zapewnienia bezpieczeństwa zarówno klientów i pracowników MOPR w zakresie obsługi, wprowadzono następujące zasady:
- obowiązek zakrywania ust i nosa,
- oczekiwanie na przyjęcie możliwe jest wyłącznie na zewnątrz budynku przy zachowaniu dystansu,
- Klienci Działu Świadczeń Rodzinnych proszeni są o wchodzenie pojedynczo wejściem od strony wjazdu na parking,
- pozostali klienci ośrodka proszeni są o wchodzenie pojedynczo głównym wejściem (od strony szpitala),
- osoby z widocznymi objawami chorobowymi nie będą obsługiwane.
MOPR przypomina również, że wnioski o świadczenia rodzinne można składać także w formie elektronicznej - za pomocą Empatii lub platformy e-PUAP.
Wnioski o Dodatek Osłonowy można składać poprzez platformę e-PUAP, pocztą lub do skrzynki przy wejściu do MOPR.
Wszystkie wnioski o świadczenia są wyłożone na stoliku przy wejściach do Ośrodka.
Aby umówić się na wizytę, trzeba skorzystać z następujących numerów telefonów:
Dział Pomocy Środowiskowej - 693 773 780
Dział Świadczeń Rodzinnych - 13 42 012 58 lub 13 43 204 59 wew. 130
Dział Asysty i Pieczy Zastępczej - 13 43 204 59 wew. 111
Dodatki Mieszkaniowe - 13 43 204 59 wew. 135
Dział Interwencji Kryzysowej - 13 42 026 87
W celu zapewnienia bezpieczeństwa zarówno klientów i pracowników MOPR w zakresie obsługi, wprowadzono następujące zasady:
- obowiązek zakrywania ust i nosa,
- oczekiwanie na przyjęcie możliwe jest wyłącznie na zewnątrz budynku przy zachowaniu dystansu,
- Klienci Działu Świadczeń Rodzinnych proszeni są o wchodzenie pojedynczo wejściem od strony wjazdu na parking,
- pozostali klienci ośrodka proszeni są o wchodzenie pojedynczo głównym wejściem (od strony szpitala),
- osoby z widocznymi objawami chorobowymi nie będą obsługiwane.
MOPR przypomina również, że wnioski o świadczenia rodzinne można składać także w formie elektronicznej - za pomocą Empatii lub platformy e-PUAP.
Wnioski o Dodatek Osłonowy można składać poprzez platformę e-PUAP, pocztą lub do skrzynki przy wejściu do MOPR.
Wszystkie wnioski o świadczenia są wyłożone na stoliku przy wejściach do Ośrodka.
Źródło: UM Krosno, Autor: opr. /AJ/
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!