Oprócz takich marek jak Media Markt, H&M i Helios obecne będą cztery marki odzieżowe grupy LPP - RESERVED, House, CROPP i SiNSAY. Największą powierzchnię, bo aż ponad 1.700 m kw. zajmie wiodący "brand" tego polskiego koncernu odzieżowego - RESERVED. Powierzchnia sklepu CROPP będzie wynosiła ponad 450 m kw. a House 420 m kw.
RESERVED to ubrania w najmodniejszych trendach dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Jest to marka typu fast fashion - najnowsze modele dostarczane są do salonów co trzy tygodnie.
CROPP to marka streetwearowa, która od 2004 roku wpisuje się w przestrzeń miejską i szeroko pojęty urban lifestyle. W kolekcjach CROPP widać wyraźne wpływy popkultury i kultury hiphopowej, w tym inspiracje graffiti, street artem, miejskimi sportami i muzyką.
House natomiast adresowany jest do młodych ludzi, ceniących sobie przyjemne sposoby spędzania czasu. W salonach House doskonale odnajdują się zarówno wielbiciele miejskiego stylu, podążający za trendami, jak i osoby lubiące odważne rozwiązania modowe, z akcentami w stylu folk czy vintage.
SiNSAY - dedykuje swoje kolekcje młodym kobietom, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. W powstającej krośnieńskiej galerii oferta SiNSAY będzie dostępna na powierzchni 350 m kw.

Otwarcie centrum handlowego VIVO! Krosno zaplanowane jest na czwarty kwartał 2017 roku.


Komentarze
Dodaj komentarz