PGE Obrót otworzyła w Krośnie punkt obsługi klienta
07 stycznia, 2019Wiadomości / Krosno
Po kilku latach przerwy w Krośnie znów będzie można załatwić wszystkie formalności dotyczące zakupu prądu i gazu. Spółka PGE Obrót otworzyła Punkt Sprzedaży i Obsługi Klienta przy ul. Podwale.
5 osób znalazło zatrudnienie w Punkcie Sprzedaży i Obsługi Klienta Spółki PGE Obrót, jaki oficjalnie otwarto w poniedziałek 7 stycznia w Krośnie. Kolejne osoby w tym samym miejscu znajdą zatrudnienie w filii infolinii PGE, jej uruchomienie nastąpi za kilka tygodni.
Klienci PGE mogą w jednym miejscu załatwić wszystkie formalności dotyczące zakupu prądu i gazu, zawrzeć lub zaktualizować umowę, złożyć reklamację czy uzyskać informacje dotyczące oferty. Dotychczas najbliższy taki punkt był w Jaśle co stanowiło spore utrudnienie szczególnie dla osób starszych. O ponowne uruchomienie punktu PGE zabiegał od wielu lat poseł na sejm RP Piotr Babinetz.
- W naszej działalności biznesowej stawiamy na zrównoważony rozwój, łącząc względy ekonomiczne z potrzebami społecznymi. Z jednej strony rozwijamy zdalne kanały kontaktu stawiając na rozwiązania internetowe, z drugiej strony dbamy o sieć stacjonarnych punktów. Wszystko to w jednym celu, żeby Klienci mieli jak największy komfort korzystania z naszych usług - mówi Zenon Wajda, pełniący obowiązki Prezesa Zarządu PGE Obrót.
W oficjalnym otwarciu wziął udział m.in. Zenon Wajda, pełniący obowiązki Prezesa Zarządu PGE Obrót, Jan Mądrzak Wiceprezes Zarządu PGE Obrót, Marlena Skrzydłowska Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów PGE Obrót i Starosta Krośnieński Jan Pelczar.
WIDEO
Klienci PGE mogą w jednym miejscu załatwić wszystkie formalności dotyczące zakupu prądu i gazu, zawrzeć lub zaktualizować umowę, złożyć reklamację czy uzyskać informacje dotyczące oferty. Dotychczas najbliższy taki punkt był w Jaśle co stanowiło spore utrudnienie szczególnie dla osób starszych. O ponowne uruchomienie punktu PGE zabiegał od wielu lat poseł na sejm RP Piotr Babinetz.
- W naszej działalności biznesowej stawiamy na zrównoważony rozwój, łącząc względy ekonomiczne z potrzebami społecznymi. Z jednej strony rozwijamy zdalne kanały kontaktu stawiając na rozwiązania internetowe, z drugiej strony dbamy o sieć stacjonarnych punktów. Wszystko to w jednym celu, żeby Klienci mieli jak największy komfort korzystania z naszych usług - mówi Zenon Wajda, pełniący obowiązki Prezesa Zarządu PGE Obrót.
W oficjalnym otwarciu wziął udział m.in. Zenon Wajda, pełniący obowiązki Prezesa Zarządu PGE Obrót, Jan Mądrzak Wiceprezes Zarządu PGE Obrót, Marlena Skrzydłowska Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów PGE Obrót i Starosta Krośnieński Jan Pelczar.
~Agnesss
09-01-2019 14:43 6 145
~Max
09-01-2019 13:53 3 209
~Cygan
08-01-2019 17:18 4 123