XCVII sesja Rady Gminy Jaśliska
XCVII sesja Rady Gminy Jaśliska odbędzie się w dniu 30 kwietnia 2024 roku o godzinie 16:00.
Planowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad i przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołów z XCV i XCVI sesji Rady Gminy Jaśliska.
4. Informacja z realizacji uchwał Rady Gminy Jaśliska.
5. Informacja Wójta z działalności międzysesyjnej.
6. Zapytania i wolne wnioski radnych, sołtysów, kierowników jednostek organizacyjnych i mieszkańców.
7. Interpelacje i zapytania do Wójta.
8. Informacja o ocenie zasobów pomocy społecznej na 2023 r. dla Gminy Jaśliska.
9. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych przez radnych na zakończenie kadencji.
10. Podjęcie uchwał w sprawach:
a) wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Jaśliska /druk nr 519/,
b) wyrażenia zgody na wydzierżawienie na czas nieoznaczony części nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Posada Jaśliska /druk nr 520/.
11. Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
12. Oświadczenia radnych, Wójta i przedstawicieli wspólnoty samorządowej.
13. Zamknięcie sesji.
Planowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad i przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołów z XCV i XCVI sesji Rady Gminy Jaśliska.
4. Informacja z realizacji uchwał Rady Gminy Jaśliska.
5. Informacja Wójta z działalności międzysesyjnej.
6. Zapytania i wolne wnioski radnych, sołtysów, kierowników jednostek organizacyjnych i mieszkańców.
7. Interpelacje i zapytania do Wójta.
8. Informacja o ocenie zasobów pomocy społecznej na 2023 r. dla Gminy Jaśliska.
9. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych przez radnych na zakończenie kadencji.
10. Podjęcie uchwał w sprawach:
a) wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Jaśliska /druk nr 519/,
b) wyrażenia zgody na wydzierżawienie na czas nieoznaczony części nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Posada Jaśliska /druk nr 520/.
11. Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
12. Oświadczenia radnych, Wójta i przedstawicieli wspólnoty samorządowej.
13. Zamknięcie sesji.