
- Parkometry przed naszym sklepem w Krośnie funkcjonują od 25 maja br. Zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie ze względu na pojawiające się informacje od klientów dotyczące braku miejsc parkingowych przy naszym obiekcie. Na terenie parkingu znajduje się regulamin informujący o zasadach korzystania z miejsc postojowych - poinformowała Barbara Dulewicz z Biura Prasowego Lidl Polska.
Dodała jednocześnie, że każdy klient ma możliwość złożenia reklamacji. Osoby kwestionujące zasadność poniesienia opłaty dodatkowej za parking mogą wnieść odwołanie w okresie 7 dni od dnia wystawienia wezwania.
Reklamację można zgłosić na dwa sposoby - drogą e-mail na adres wezwania@apcoa.pl lub pocztą tradycyjną na adres: APCOA Parking Polska, Rondo ONZ 1, 00-124 w Warszawie.
- W odwołaniu powinny znaleźć się następujące informacje: data wystawienia wezwania, numer wezwania, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz krótki opis powodu składania odwołania. Warto dołączyć również zdjęcie lub skan paragonu potwierdzający dokonanie zakupów w sklepie Lidl - dodała Barbara Dulewicz.


Komentarze
Dodaj komentarz