Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 im. Jana Szczepanika w Krośnie zaprasza wszystkich uczniów szkół podstawowych do wzięcia udziału w konkursach organizowanych w ramach obchodów 150 rocznicy urodzin Jana Szczepanika - patrona szkoły.
W jubileusz 150-lecia urodzin Jana Szczepanika, przygotowywany na 2022 rok, aktywnie włączają się władze samorządowe Krosna i Tarnowa, Fundacja im. Jana Szczepanika, Izba Przemysłowo Handlowa w Tarnowie, Naczelna Organizacja Techniczna w Tarnowie, Stowarzyszenie Elektryków Polskich, Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Przemysłu Chemicznego, Muzeum Okręgowe w Tarnowie, Muzeum Rzemiosła w Krośnie, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, Karpacka Państwowa Uczelnia w Krośnie, Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Szczepanika w Tarnowie oraz Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 im. Jana Szczepanika w Krośnie.

Krośnieński "Szczepanik" zaprasza wszystkich młodych naukowców, pasjonatów, odważnych w odkrywaniu swoich talentów do wzięcia udziału konkursach jakie przygotował.

- Jan Szczepanik jest nie tylko patronem szkoły, ale postacią wyjątkową - myślicielem, wszechstronnym konstruktorem, który może być inspiracją dla ambitnej młodzieży. Nie obawiajcie się pokazać na co Was stać w dziedzinie literatury, rozwińcie swoje talenty plastyczne. Na wszystkich, oprócz cennych nagród czekają miłe chwile spędzone w "towarzystwie Naszego Patrona" - zachęca Angelika Majkut, wicedyrektor szkoły.

Konkursy przygotowane dla uczniów szkół podstawowych:

  • Konkurs plastyczny "Jak Szczepanik zmieniał świat? Historia obrazkowa genialnego wynalazcy"

  • Konkurs fotograficzny "Spotkajmy się w Krośnie ze Szczepanikiem"

  • Pierwszy Turniej Literacki im. Jana Szczepanika

  • Mem ma moc. Postać Jana Szczepanika w konkursie obrazkowym
Szczegóły dotyczące konkursów wraz z regulaminami można znaleźć na stronie: www.zsp1.fc.pl.

Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. terazKrosno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.